Značaj Grafičkog Dizajna
Živimo u vizuelnom svetu gde se biznisi i brendovi nadmeću za pažnju potencijalnih klijenata/kupaca ili saradnika, i tu vizuali imaju ogromnu ulogu u privlačenju pogleda.
Zašto ti Treba Brending, a Ne Samo Logo?
Građenje brenda je presudan deo razvoja svakog biznisa, a u to spada mnogo više od kul logotipa i lepo dizajnirane reklame. Vizuelni identitet tvog biznisa počinje sa logom i to je zaista samo početak.
Besplatne Stock Fotografije + Fora za Google pretragu
Kako ne bi uzimao, odnosno bukvalno krao, tuđe fotografije (jer je to ilegalno), podeliću sa tobom 10 super sajtova na kojima možeš da nađeš vrlo kvalitetne besplatne stock fotografije, plus otkriti caku kako i na Google pretrazi da nađeš samo one koje su otvorene za komercijalnu upotrebu.
Osveži Svoj Veb Sajt
Kada si se poslednji put bavio/la svojm vebsajtom? Ako želiš da tvoj sajt radi ono čemu služi i da ti pomaže, a ne sabotira, u razvoju biznisa, onda je poželjno da radiš proveru i čišćenje svog sajta bar dva, a idelno četiri puta godišnje. Zato delim sa tobom 6 načina kako efikasno da ga dovedeš u red.
Koji Tip Ličnosti je Tvoj Brend? - Arhetipovi Brenda + Primeri
Arhetip, prim.prev. - model ličnosti osobe ili uloge koju “igra” u svom životu i odnosu sa drugima, personifikacija neke od osnovnih ljudskih želja, odnosno potreba, koje su u svakom od nas isntiktivno urođene.
Elementi Veb Sajta koji Daje Rezultate
Sama činjenica da tvoj biznis ima veb sajt je dobar početak, ali za odlične rezultate je potrebno imati više od bilo kakve veb prezentacije. Iako je svaki veb sajt jedinstven sam po sebi, postoje neki zajednički elementi koji izdvajaju odličnu veb stranicu od prosečnih i loših. Nije u (samo) pitanju estetika, već funkcionalnost.
Tipovi i Upotreba Grafičkih Fajlova
Gotovo svaka grafika i fotografija koju vidite na internetu je grafički fajl, tj. slikovni datoteka. Takođe, većina šampanog materijala, printovi na grarderobi, obući, aksesoaru, sva moguća pakovanja proizvoda i reklama su potekli iz grafičkog fajla. Svaki tip fajla ima svoje prednosti, nedostatke i optimizovan je za određenu upotrebu.
Kako Boje Utiču na Odluke
Odabir pravih boja može podstaći tvoju publiku da prihvati i zavoli ili ne razume i ignoriše ono što nudiš. Da bismo razumeli kako će naše boje uticati na posmatrača, potrebno je da se upoznamo sa najčešćim (podsvesnim) asocijacijama povezanim za iste.
Vrste i Osobine Fontova
Pre nego što počnemo sa kombinovanjem različitih fontova, bitno je da se upoznamo sa vrstama i stilovima koji postoje, kako bismo znali sa čim “imamo posla”. Upravo ovo je tema sedmog teksta iz serijala “Grafički Dizajn za Početnike”.
Uvod Canva Dizajnerski Program {Mart 2020}
U petom delu serijala Grafički Dizajn za Početnike želim da ti predstavim sjajnu dizajnersku platofrmu i uvedem u to kako se koristi.
Besplatni Alati i Resursi + Moj Dizajn Proces
Pravi je trenutak da te, u ovom četvrtom delu, upoznam sa korisnim, a besplatnim alatima i resursima koji će ti pomoći u svom otkrivanju grafičkog dizajna, ali i možda inspirišem svojim kreativnim procesom.
Pričaš li Dizajnerski? 40+ Osnovnih Pojmova Koje Treba da Znaš
Evo ga i treći tekst iz serijala “Grafički Dizajn za Početnike” ! Ovaj put učimo kako da pričamo “dizajnerski”, odnosno, objašnjavam najčešće korišćene pojmove iz sfere grafičkog dizajna.
Osnovni Elementi i Principi // Grafički Dizajn
Došli smo do drugog teksta iz serijal “Grafički Dizajn za Početnike” i učimo koji su to elementi i principi dizajna (i umetnosti generalno) i kako možemo da ih upotrebimo u svom dizajnu.
6 Dobrih Razloga Zašto Tvom Biznisu Treba Veb Sajt
Prosto i jednostavno - veb sajt je potreban svakom biznisu. U ovom tekstu ću ti dati 6 konkretnih razloga zbog kojih treba da kreiraš jedan i za svoj biznis (ili hobi koji želiš da pretvoriš u biznis).
Biznis > Brend > Bendiranje
3 B - sastavni deo kvalitetnog poslovanja. Pojmovi koji se često naizmenično i pogrešno koriste. Hoću da ih razjasnimo, ali i pričamo o tome na koji način oni utiču na poslovanje i zašto su postali nezaobilazni deo dobrih biznisa.
#8 Razloga Zašto Moraš Biti Prisutan na Internetu
Zašto je važno biti prisutan na internetu, bilo da je putem veb sajta, društvenih mreža ili ostalih platforma? Pričamo o vrlo bitnim razlozima koji su krucialni za razvoj tvog biznisa u 21. veku gde je internet marketing postao obaveza, a ne samo luksuz.