6 Dobrih Razloga Zašto Tvom Biznisu Treba Veb Sajt

veb sajt, web sajt, vebsajt, veb stranica, veb lokacija

Mnogo vlasnika malih biznisa i kreativnih profesionalaca veruje da mogu da se oslone samo na društvene mreže ili na preporuke “od usta do usta” kada je uspeh njihovog posla u pitanju. Iako to može da se čini kao odlična ideja kada prvi put pokrenete posao, nije najbolji izbor za rast i napredak. Bez veb stranice, zatvarate vrata razvoju svog poslovanja.

Već sam pričala o tome koliko je onlajn prisustvo krucialno za bilo koji biznis (ako nisi čitao/la, brzo na ovaj tekst), tako da ću odmah da se bacim na razloge zašto ti treba veb sajt, bez obzira na proporciju i “zrelost” tvog biznisa ili potencijalnog biznisa (trenutnog hobija). 


6 Razloga da Kreiraš Veb Sajt

Bez odugovlačejna, krenimo odmah sa razlozima.

1. Stavljaš svoj biznis na onlajn mapu

Kao što tebi treba dom, tako i tvom biznisu treba veb stranica. Nedavno istraživanje pokazuje da oko 88% potrošača pre kupovine istražuje o tome na internetu, bilo da je onlajn kupovina u pitanju, ili u samoj prodavnici. Što znači da, nezavisno od toga koji tip proizvoda ili usluga nudiš, velike su šanse da će te ljudi potražiti na internetu pre nego što potroše svoj na tvoje proizvode ili usluge. Razlozi ispod govore više o tome zašto je bitno da, tokom svoje “istrage” pronađu tvoj veb sajt.

88% potrošača pre kupovine istražuje o tome na internetu, bilo da je onlajn kupovina u pitanju, ili u samoj prodavnici.

2. Najbolji prodavac i marketing menadžer 24/7, cele godine

Tvoj veb sajt je dostupan 24 sata dnevno, nema radno vreme, slobodne dane, praznike - uvek je tu za tebe, bez izuzetka. Dobro odrađena veb stranica odgovara na pitanja, promoviše i prodaje proizvode, odnosno usluge, priča tvoju priču i uverava ljude da trebaju da izaberu baš tebe, a ne nekog drugog. Uz to, veb sajt štedi vreme i tebi i tvojim klijentima/mušterijama, jer ti pruža mogućnost da posvetiš celu jednu stranicu (ili blog, ako je šira tema) odgovorima na pitanja koja se često postavljaju i daš detaljne informacije za sve što misliš da je bitno

 
Veb stranice Vas promovišu 24/7. Nijedan zaposleni to neće raditi.
— Paul Cookson
 

3. Izdvajanje od konkurencije

Moje lično traganje za raznim stvarima i uslugama po Srbiji i Crnoj Gori mi je pokazalo da preveliki broj biznisa ovde nema veb stranicu. Sigurno 60%, a bojim se da procenat može biti i veći. Tako da - iskoristi to u svoju korist. Budi dostupan na internetu baš zato što tvoja konkurencija nije. (ako te ni jedan od ostalih razloga nije ubedio 😅)

4. Poverenje i kredibilitet

Veb stranica čini da biznis deluje pouzdanije (tj. legitimnije) nego sam profil na Instagramu ili stranica na Fejsu. Daje nivo ozbiljnosti i profesionalnosti, a u isto vreme povećava poverenje ljudi u tvoj biznis. Kvalitetno dizajniran i dobro organizovan veb sajt šalje snažnu poruku publici o tome ko si, čime se baviš i koliko ozbiljno shvataš to što radiš. Može doprineti tvom izdvajanju od ostalih u istoj branši.

5.  Potpuna kontrola

Algoritmi, funkcije i izgled društvenih mreža se konstantno menjaju, što ne obezbeđuje dugoročno stabilno tlo za promociju tvog biznisa. Društvene mreže su odlično sredstvo za komunikaciju i građenje odnosa sa svojom publikom, formiranje sopstvene zajednice, ali ih ti ne poseduješ i ne možeš da utičeš na njih u poželjnoj meri. Sa druge strane, tvoj veb sajt je potpuno pod tvojom kontrolom. Biraš sve, počevši od imena i adrese (domena), do izgleda, rasporeda, teksta, fotografija i ostalog sadržaja koji želiš da prikažeš.

6. Kontakt lista

Postoji nekoliko načina da pomoću veb sajta sagradiš svoju kontakt listu, koja može biti dragoceni deo marketinške strategije. Posedovanje e-mejl liste kontakata pruža još jedan način da se povežeš sa svojim kupcima. Tvoja veb stranica može biti dvosmerna ulica - preko nje možeš skupljati e-mejl adrese i, sa druge strane, usmerite ljude na postove na svom blogu ili određene strane svog veb sajta, kreirane u marketinške svrhe.

———————

Zaključak

Veb sajt je onlajn sedište tvog biznisa, 

✔️ tvoj je najbolji prodavac i promoter 24/7, 

✔️ izdvaja te od konkurencije,

✔️ doprinosi kredibilitetu i profesionalnosti, a u isto vreme uliva poverenje,

✔️ sve što se dešava na njemu je pod tvojom kontrolom,

✔️ pruža još jedan fenomenalan način za reklamiranje.

 

 

Da li ti padaju na pamet još neki razlozi zašto je veb sajt potreban? Ili, zašto biznisu veb stranica nije neophodna? Javi mi u komentarima ispod! Volela bih da čujem i tvoje mišljenje, iskustvo ili ideju.

Hvala na pažnji. Do sledećeg čitanja.

P.S. Ne zaboravite da budete kreativni.

Natasa Buha - grafički dizajner, veb sajt dizajner, dizajner enteriijera, marketing menadžer, konsultant za razvoj biznisa

Prvi put si ovde? Dobrodošao/la! Moje ime je Nataša i bavim se dizajnom, marketingom, razvojem biznisa i crtanjem.

Ovo je moja “digitalna beležnica” u kojoj delim svoja znanja, iskustva, primere, projekte, inspiraciju i motivaciju. Teme su grafički i veb sajt dizajn, društvene mreže i internet marketing, razvoj biznisa, organizacija i inspiracija.

U ovom tekstu pišem o razlozima zašto svaki biznis treba da ima veb sajt i kako on poboljšava razvoj.

n b creative studio

Freelance designer creating simple, intuitive & alluring designs that go beyond just looking great

INTERIOR | GRAPHIC | WEBSITE DESIGN

https://nbstudio.me
Previous
Previous

Osnovni Elementi i Principi // Grafički Dizajn

Next
Next

Biznis > Brend > Bendiranje