Zašto si započela svoj biznis?
*
Da li postoji posebna priča koja stoji iza ideje/imena tvog biznisa, proizvoda ili usluga?
*
Ko je tvoja (direktna ili indirektna) konkurencija?
*
Šta ti se kod njihovog brendinga sviđa, šta ne sviđa? Ako imaju vebsajt, podeli sa mnom linkove.
Šta te izdvaja od konkurencije?
*
Tvoje tri USP (jedinstvene prodajne tačke). Po čemu se razlikuješ od svih ostalih na tržištu? Zašto si poseban?
Gde se trenutno nalaziš na tržištu i gde želiš da budeš za 3-5 godina?
*
Tvoj idelan kupac/klijent
*
Ova pitanja ti mogu pomoći, ukoliko nemaš već određen profil.
Na koje načine dolaziš (ili planiraš da dođeš) do svoje ciljne grupe tj. idealnog klijenta/kupca?
*
Da li je u pitanju podavnica, showroom ili fizički prostor, fizička promocija, vebsajt, društvene mreže, događaji, internet marketing i slično?
Tvoje zašto -- zašto voliš to što radiš? Šta te motiviše u teškim trenucima?
*
Koja je svrha i misija iza tvog biznisa?
Izaberi 3-5 reči koje predstavljaju tvoj brend
*
AMBICIOZAN
PRILAGODLJIV
SLADAK
BEZGRANIČAN
HRABAR
SMIREN
VESEO
KLASIČAN
KULTURAN
MODERAN
POLETAN
DIVAN
OSETLJIV
DINAMIČAN
EFIKASAN
IZDRŽLJIV
VERAN
INTIMAN
NEUSTRAŠIV
POŠTEN
VELIKODUŠAN
NEŽAN
SKLADAN
KORISTAN
ČIST
MARLJIV
RADOSTAN
SAOSEĆAJAN
MUDAR
SRETAN
ZREO
FIN
PLEMENIT
ORIGINALAN
MIROLJUBIV
PRIJATAN
ROMANTIČAN
SAMOUVEREN
ISKREN
DUHOVAN
PAŽLJIV
ŠTEDLJIV
VANVREMENSKI
JEDINSTVEN
ŽIVAHAN
ZNALAC
SPIRITUALAN
ZANOSAN
MIRAN
TIH
ZABAVAN
Da li postoji simbol ili slika sa kojom bi možda želela da povežeš svoj biznis i da uključiš u svoj brending?
*
3 brenda koja te inspirišu i 3 koja ti se najmanje sviđaju
*
Podeli sa mnom tri brenda koji su ti uzori kada je vizuelni identitet u pitanju i tri koja dobro predstavljaju ono što ti se ne dopdad. Ne moraju da budu iz tvoje industrije.
Poruka koju želiš da tvoj vizuelni identitet prenosi
*
Šta želiš da tvoja ciljna grupa pomisli i koje emocije želiš da izazoveš kada je tvoj brend u pitanju?
Kako želiš da se tvoji kupci osećaju kada dođu u kontakt sa tvojim brendom?
*
Zašto bi klijent/kupac trebao da ti veruje?
*
Transparentnost/iskrenost, iskustvo, fleksibilnost, znanje...
Kako trenutno izgleda iskustvo tvojih kupaca?
*
Raščlani njihov put korak po korak od momenta pronalaska, do preuzimanja proizvoda.
Da li postoje određeni elementi koje znaš da želiš i koje ne želiš da vidiš u svom vizuelnom identitet?
*
+ Koje boje su poželjne, koje nikako ne dolaze u obzir?
+ Da li postoje određeni simboli ili ilustracije koje treba uključiti?
+ Poželjni i nepoželjni tipovi fontova
+ Prihvatljivi i neprihvatljivi tipovi logoa
Koje vrste objava planiraš da izbacuješ i koji je cilj tvog profila?
*
Video, foto, tekst, citati, carousel, jednostrane objave, IGTV, reels... I
Podeli sa mnom primere profila, stila i/ili formata / stilskog pravca u kom želiš da se tvoj profil razvija.
*
Ovde možeš da staviš sve linkove sajtova, profila, pinterest tablu inspiracije ukoliko je imaš i slično. Ako imaš primere u vidu slika, slobodno mi ih pošalji dodatno na hello@nbstudio.me
U kom programu želiš da dobiješ svoje šablone?
*
Canva
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Dodatne informacije
*
Da li postoji još nešto što smatraš da treba da znam? Imaš li Pinterest tablu ili dodatne primere inspiracie da podeliš sa mnom?