
Sve što ti treba da izgradiš prepoznatljiv i uspešan brend!
IZGRADI MOĆAN BREND ~ ONLINE RADIONICA ZA KREIRANJE BRENDING STRATEGIJE
Brending strategija je plan i uputstvo koje donosi jasnoću, sklad i fokus. Efikasan alat za razvoj uspešnog i prepoznatljivog brenda. Daje slobodu u ekspresiji i olakšava komunikaciju, kako unutar biznisa, tako i sa klijentima, poslovnim partnerima i saradnicima.
Dobra vest je da više nije rezervisana samo za velike korporacije i poznate brendove, već ti je dostupnija nego što možeš da zamisliš.
ZAMISLI DA…
Tu nastupa Izgradi Moćan Brend online radionica.
Šta ako bih ti rekla da za 3 sedmice možeš u svojim rukama da imaš fokusiran plan, efikasne alate i definisan cilj ka kom se razvija tvoj brend?
Šta ako bih ti rekla da tokom te tri sedmice, pored jasnih informacija i konkretnih procesa možeš da imaš i podršku brending eksperta?
Ako ovo zvuči kao stvoreno za tebe, nešto što ti je potrebno kako bi se pomerila sa tačke na kojoj se sad nalaziš i spremna si da radiš na ostvarenju svojih snova, popuni upitnik sa linka ispod i investiraj u sebe i svoj biznis.
Uz sažete informacije, konkretne korake i primere, i podršku, razvijanje brenda je mnogo lakše, rezultati su bolji i dolaze brže nego dok samostalno pokušavaš da ih postigneš.
alatima da izgradiš prepoznatljiv brend koji će tvoji idealni potrošači obožavati.
jasnoćom kada su svrha, misija, vizija i vrednosti tvog brenda u pitanju.
nedvosmislenim “zašto” za svaku odluku koju ćeš doneti.
formiranom pričom, tonom i glasom svog brenda.
prepoznatljivim imenom i sloganom.
jedinstvenom ponudom, ciljnom grupom i mestom na tržištu (bez konkurencije).
brending vodičem za svoj biznis pomoću kog ćeš ga harmonično i ujednačeno prezentovati svetu.
znanjem kako da svoju poruku – srce i identitet svog brenda preneseš kroz iskustvo potrošača i vizuelnu komunikaciju.
jedinstvenim iskustvom potrošača nakon kog će poželeti da se vrati po još.
samopouzdanjem za sigurno prezentovanje svog brenda i komunikaciju sa klijentima/kupcima, online i offline.
Iz IMB radionice izlaziš sa:
24 video, audio i tekstualne lekcije (da ih pratiš kako ti najviše odgovara)
Dodatne materijale — Brending Puškice (priručnik sa pomoćnim informacijama i primerima iz stvarnog sveta), tabele za istraživanje tržišta, idealnog klijenta i ključnih reči, vodič kroz Arhetipove brenda
Brend Vodič — PDF i Canva šablon za kreiranje strategije tvog brenda
3 sedmice email podrške
Video odgovore na najčešća i najkorisnija pitanja (dostupno svim polaznicima)
Sve lekcije i prateći materijalsu ti dostupni sledećih 6 meseci, kao i sve nove verzije i video odgovori koje dodam do tada.
IMB radionica obuhvata:
Teme koje prelazimo
Brending strategija je jasna mapa koja tvoj brend dovodi do ultimativnog cilja, tj. uspeha. Ako ne znaš gde ideš, kako znaš da je pravac u kom se krećeš onaj pravi? Upravo to je još jedan važan element brenda koji se definiše kroz kreiranje strategije — odgovara se na pitanje koja je konačna vizija brenda koju želimo da dostignemo i kako planiramo da dođemo tamo, dok definisanjem vrednosti brenda dobijamo i neke principe i kodeks ponašanja, tj. jasne granice preko kojih ne prelazimo.
-
Srce brenda je DNK tvog brenda. Njegova suština i ljudske karakteristike koje ga čine više od mašine za pravljenje para. Sastoji se od 4 glavna elementa: svrhe, vizije, misije i vrednosti brenda.
Svrha brenda je ono u šta tvoj brend veruje, i razlog zašto tvoj brend postoji, osim novčane koristi. Vizija su ambicije tvog brenda i cilj ka kom ide. Misija je način na koji tvoj brend planira da dođe do te vizije. A vrednosti brenda su principi i stavovi za koje se zauzima. Utiču na način na posluje, kako se ponaša i kakve odluke donosi.
-
Identitet brenda utiče na to kakav utisak će publika steći o tvom brendu. Pomoću njega se formira reputacija tvog brenda. Takođe se sastoji od 4 elementa koji oblikuju svaki deo tvog brendinga, interno i eksterno.
Pozicioniranje je pronalaženje rupe u tržištu i savršenog mesta za tvoj brend. Priča brenda predstavlja strukturu na osnovu koje se esencija tvog brenda prezentuje ljudima kroz svaku dodirnu tačku, svaki sadržaj, verbalno i vizuelno, u pravo vreme i na pravom mestu. Ličnost brenda je glavni alat za humanizovanje brenda što je ono što pomaže publici da se poistoveti sa nekim brendom i emotivno poveže. Ton i glas brenda je način kako ćeš se obraćati svojoj publici, koje reči ćeš koristiti, kako i kojim tonom.
-
Iskustvo brenda je način na koji se povezuješ sa potrošačima, saradnicima i poslovnim partnerima. Podrazumeva verbalnu i vizuelnu komunikaciju sa njima i pomaže ti da ostaviš nezaboravan utisak. I on se sastoji iz 4 elementa, a to su — ime i moto, osnovni vizuelni identitet, iskustvo potrošača i dodirne tačke brenda.
Ime i moto su jedan od glavnih načina komunikacije jasnog pozicioniranja tvog brenda. Osnovni vizuelni identitet su eksterni elementi koji svaki biznis treba da ima. Iskustvo potrošača je putanja kroz koju publika prolazi od momenta kada prepozna da ima neku potrebu do kupovine tj. saradnje, ali onoga što dolazi nakon nje. Dodirne tačke brenda su svi oni ostali elementi vizuelnog identiteta, tj prezentovanja brenda sa kojima publika dolazi u kontakt.
Da li je IMB online radionica za tebe?
Želiš da izgradiš brend koji pomaže da (nečiji) svet bude bolji.
Želiš brend koji može da izdrži test vremena.
Želiš da potpunu jasnoću o tome ko je tvoj brend i kome služi, dublje razumevanje šta te to izdvaja od ostalih na tržištu.
Želiš da kreiraš smislen i autentičan brend koji ide dublje od vidljivog i lepe estetike.
Svesna si da ti razvijanje strategije brenda u ranoj fazi biznisa može pomoći da izbegneš mnogo grešaka i uštediš vreme, energiju i novac.
Želiš da stvoriš efikasan identitet brenda za svoj biznis – onaj koji predstavlja vaše osnovne vrednosti i koji će rezonovati kod tvoje ciljne grupe.
Želiš da otkriješ šta funkcioniše, šta ima smisla, a šta nije u skladu sa tvojim brendom i ciljevima.
Umorna si od konstantnog osećaja da bi nešto menjala kada je izgled tvog brenda u pitanju i praćenja svakog novog trenda, jer ništa od toga baš i ne rezonuje u potpunosti sa onim što u dubini duše osećaš da tvoj brend predstavlja.
Međutim, IMB sigurno nije za tebe ako:
Već imaš uspešan brend koji efikasno i konzistentno privlači i zadržava klijente i kupce iz tvojih snova.
Želiš da nađeš prečicu ili šemu kako da se brzo se obogatiš.
Ne veruješ u ulaganje u svoje obrazovanje, čak i ako je rezultat toga zarađivanje više novca.
Ne možeš da napustiš svoju zonu komfora i isprobaš novi pristup, čak i ako to može doneti pozitivne promene.
Veruješ da je uspeh zapravo „sreća“, pa sediš i čekaš svoj red.
Nisi voljna da zasučeš rukave i stvarno se baciš na posao; da razviješ dugotrajni plan, a potom ga se i pridržavaš.
Tražiš kurs grafičkog dizajna i očekuješ korak-po-korak uputstva kako sama da kreiraš logo za svoj brend.
Tražiš nekoga da kreira strategiju za tvoj brend umesto tebe. Tebi je potrebna 1:1 usluga i možeš zakazati konsultaciju ovde.
Izgradi Moćan Brend radionica je takođe za tebe ako si grafički dizajner ili marketing/social media menadžer koji želi da nauči tačnu nauku o tome kako se grade uspešni brendovi tako da možeš pomoći svojim klijentima da kreiraju uspeju kroz jasnu i čvrstu strategiju brenda.
Ovu online radionicu sam kreirala, jer smatram da svaki biznis, koje god veličine, i u kom god stadijumu postojanja, zaslužuje da ima čvrst i prepoznatljiv brend koji će ga učiniti dugoročno uspešnim i povezati ga sa pravim ljudima. Želela sam da strategiju brenda učinim dostupnom svima, jer želim i verujem da moć treba da bude u rukama “malih” ljudi, a ne velikih korporacija.
Takođe samo odlučila da je radim na našem jeziku, jer smatram da je Balkan ispunjen sjajnim, talentovanim i vrednim ljudima koji zaslužuju da razviju uspešan lični biznis, poznat, tražen i poštovan van granica svog grada i države. Živimo u najboljem vremenu za to i velika je šteta da se na najbolji mogući način ne iskoristi sve što nam savremeno doba pruža.
~ Reči autora
Sada je pravo vreme.
Novi brendovi dolaze na tržište svakodnevno, ako ne reaguješ odmah, kaskaćeš za njima.
Život je prekratak da bismo gubili vreme neosećajući se ispunjeno.
Koliko dugo još tvoj biznis može da se održi pre nego što ostaneš bez novca?
Da li zaista želiš da provedeš narednih 5 godina (u najboljem slučaju) na istom mestu, ako ne i dalje od svog cilja?
Da li si spremna?
Pridruži se Izgradi Moćan Brend online radionici popunjavanjem formulara na liku ispod i hajde da kreiramo prepoznatljive brendove koji će biti obožavani!
Klauza o odricanju od odgovornosti za rezulate /standardni disclaimer/
Rezultati koje dobijate korišćenjem naših proizvoda i usluga zavise od različitih uticaja i ishoda koji su van naše kontrole. Ovo uključuje, ali nije ograničeno na, vreme koje posvetite sadržaju, idejama i tehnikama koje se koriste, vaše postojeće znanje, plaćene reklame i budžet odvojen za iste, različite veštine, mrežu i finansijsku situaciju. Recenzije predstavljene na našoj veb stranici su od stvarnih klijenata i nemaju za cilj da predstavljaju ili garantuju da će sadašnji ili budući klijenti postići iste ili slične rezultate; već predstavljaju ono što je moguće. Iako ulažemo maksimalan napor kako bi osigurali da tačno predstavljamo moguće ishode korišćenja naših proizvoda i usluga, slažete se da NB Studio d.o.o. nije odgovoran za vašu zaradu, uspeh ili neuspeh vaših ličnih ili poslovnih odluka, povećanje ili smanjenje vaših finansija ili nivo prihoda, ili bilo koji drugi rezultat bilo koje vrste koji možete imati kao rezultat informacija koje su vam predstavljene preko naše veb stranice. Isključivo vi ste odgovorni za svoje rezultate.